9 de gen. 2012

Versos de Nadal

CLASSE TITELLES





Sóc petitet
Ja creixeré
Us felicito com jo ho sé fer.


L'altre any
Seré més gran
I si Déu vol
Ho faré millor.







CLASSE GEGANT DEL PI



Tinc tres anys i estic content
pel carrer hi ha molta gent.
I sabeu què ha passat ?
que el Nadal ja ha arribat.
A casa tots junts estem
i la festa celebrem.








CLASSE DRACS


Tinc quatre anys
I sóc bufó
De coses en sé un piló
Sé cantar, jugar i saltar
Però què bonic és estimar.
Estimo els peixos
Estimo les flors
I els nens de tots els colors.
Nadal ja ha arribat,
Quina il.lusió
I per vosaltres a
Aquest petó.



CLASSE MONTSENY

Un camell m'ha preguntat
cap on era l'establia.
Portava "mel i mató", panses
i figues, nous i olives.
Jo l'estrella li he indicat,
Ella li farà deguia.
També duia molts regals i anava
ple de joguines.
He pogut llegir el meu nom
en una que sobresortia.
El seu somriure i el meu
s'han volgut fer companyia.